Skype şifremi unuttum


Soru: Skype şifremi unuttum! Şifremi nasıl değiştirebilirim? Skype adresimi biliyorum ancak mail adresimi bilmiyorum? Skype parolamı unuttum?
Cevap: Skype şifrenizi unuttuysanız ya da diğer benzer sorunlarla karşılaştıysanız aşağıdaki adımları takip ederek yeni bir şifre belirleyebilir ya da şifrenizi değiştirebilirsiniz.

Skype şifremi unuttum - Skype parolamı unuttum !

Skype şifrenizi değiştirmek için buradaki adrese girerek işlemlerinizi başlatabilirsiniz. https://login.skype.com/intl/tr/account/password-reset-request
Bu adrese girdikten sonra karşınıza çıkan yere e-mail adresinizi yazarak size gelecek olan geçici bir kod sayesinde skype şifrenizi yeniden alabilirsiniz.

E-Mail adresinize gelen kodu kullanarak şifrenizi değiştirebilirsiniz.

19 yorum:

  1. merhaba ben skype ye kayıt olurken kullandığım mail e post adresimi unuttum şimdi ne yapmam gerekiyor hatırlatma hatırlamam için napmak lazım? gizli soru vs de aklımda değil gerçi

    YanıtlaSil
  2. skype şifremi unuttum lütfen yardımcı olur musunuz? mail adresimde çalındı skype yi nasıl kurtarabiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı sorun bendede var nasıl cozum saglaya bılırız buna...tayıtlı olan telefon no ya yenı sıfre ıcın lınk alma durumumuz varmı yardım lutden

      Sil
  3. şifremi unuttum geri almam lazım deniyorum eski şifrelerimi olmuyor hatırlamam lazım. başka nasıl tekrar girebilirim yardım edin.

    YanıtlaSil
  4. dün normal bir şekilde skype ye girdim kapattım ssonra bilgisayarımı bbugün sabah skype i açaraken normalde otomatik bir şekilde açılan skype programı bu kez açılmadı tekrar denediğimde ise şifremin yanlış oldugunu anladım. şifremi tekrar girdim hata verdi sanırım şifre mi unuttum ya da çalındı bilmiyorum belki de unutmuşumdur şimdi ne yapmam gerekiyor ne yapabiliriz?

    YanıtlaSil
  5. site verdiği kodu kabul etmiyor:S hem kendisii kod istiyor kod oluşturuyorum ama bu kezde kodu kabul etmiyor bu kod olmadan olmuyor mu bu iş anlamadım neden böyle bir sorun oluyor skype giremedim bir türlü acelem var lütfen.

    YanıtlaSil
  6. skype şifremi unuttum. eski şifremi hatırlıyorum ama son bir kaç gündür kullandığım şifremi unuttum. şifreyi nasıl kurtarabiliriz. ya da eski şifreyi kullanarak yeni şifreyi değiştirebilirmiyiz bunları merak ediyorum

    YanıtlaSil
  7. skype şifremi unuttum dün iş yerindeyken hesabım açık kalmış birisi şifremi değiştirmişte olabilir ya da ben unuttum emin değilim. şimdi şifreyi kabul etmiyor

    YanıtlaSil
  8. bayadır girmiyorum işaret varmı yokmu bilmiyorum yani birisi eklemiş mi bildirim falan yok ama bir de bu skypede nasıl mail gönderiliyor yav.

    YanıtlaSil
  9. ya bu nasıl mantık şifremi unuttum diyorum mail geliyor yani pardon gelmiyor yani gelmesi gerekiyor ama yok mail ortada ee ben nereden şifremi değiştiricem ki

    YanıtlaSil
  10. Buradaki konu unuttugunuz e posta sifrenize ulasmakla alakali degil,unuttugunuz skype hesabinizin sifresine ulasmakla alakalidir.Oncelikle ne aradiginiza bi karar verin.

    YanıtlaSil
  11. skype sayıların yazdığı bir hata veriyordu düzeldi şimdi bir daha olur mu acaba?

    YanıtlaSil
  12. izin vermiyor :( yapamıyorum bir türlü

    YanıtlaSil
  13. hotmail den aldğım kodu yapıştırıyorum hesap seçiniz yada microsoft paralosanın değiştirin diyor. ordan kullanıcı adıma tıklıyorum fakat hiç bir şey olmuyor lütfen yardım edin acil içinde yüklü miktarda kontor vardı kredi kartıyla özel bi hesap yardım!! ACİL

    YanıtlaSil
  14. skype nikimive parolamı unuttum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer kurtarma seçeneklerinden herhangi birini kullanabiliyorsanız yeniden eski üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

      Sil
  15. beniskype üye yaparmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün hanım, anasayfamızdaki skype kaydolma rehberi ile kolayca yeni bir üyelik açabilirsiniz.

      Sil
  16. Yukarıda adres kurtarmak için vermiş olduğunuz URL adresi Microsoft hesabımı değiştiriyor, benim skype adresimle microsoft hesabımın şifresi aynı değil, istenen kayıtlı olan email adresini doğruca giriyor kod'u doğruca alıyorum fakat dediğim gibi microsoft hesabımın şifresini değiştiriyor, BEN SKYPE ADRESİMİN ŞİFRESİNİ UNUTTUM, SKYPE ADRESİMİN ŞİFRESİNİ DEĞİŞTİRMEK İSTİYORUM bu konuda yardımcı olabilecek biri var mıdır?

    YanıtlaSil