Skype isim değiştirme - Skype ad değiştirme


Skype isim değiştirme ya da diğer tabiriyle ad değiştirme işlemini bu yazımızda size nasıl yapabileceğinizi anlatacağız. Skype ismimi değiştirmek istiyorum diyenler için hazırladığımız bu makalede, skype kaydolma formunda yazdığınız skype isminin nasıl değiştireceğinizi aşama aşama yazacağız.

Öncelikle bilmeniz gereken şudur ki; yeni bir hesap açmanıza gerek kalmadan adınızı değiştirebilirsiniz. Bahsettiğimiz isim, Skype'ta olduğunuzda görünen isimdir. Arkadaşlarınızda sizin isminizi rahatlıkla görebilir. Skype'ta yeni bir kişi ararken ya da arkadaşınızla konuşma esnasında bu ismi kullanabilirsiniz. Skype isim değiştirmek için:

- Skype sitesine girerek oturum açın.
- Açtığınız ekranda bir menü çubuğu göreceksiniz.
- Menüden sırasıyla Skype - Profil - Profilinizi düzenle linklerini tıklayın.
- Profil sekmesinin üst tarafındaki, tam adınızın yanında ki adınızı tıklayın.
- Bu işlemi yaptıktan sonra düzenleme kutusunu görebilirsiniz.
- Buraya kullanmak istediğiniz yeni isminizi yazdıktan sonra kaydetmeyi unutmayın.

Başarıyla Skype isminizi değiştirdiniz, tebrikler...

2 yorum:

  1. selam ben msn hesabımı skypeye ilk aktarma yaparken mevcut skype hesabımla msn hesabımı birleştirmeden skype kurmuşum sonrasında birleştirme yapamak için uğraştım başardım ama hesaplar birleşince msn kişilerim görünmedi bu sebebten dolayı tekrar hesapları ayırmak istedim işde bu andan itibaren herşeyi berbat ettim hesap ayarlarından bağlantıyı kaldır seçeneğini tıkladım kaldırdı kaldırmasınada msn adresimin sonuna otomatik olarak _1 eklentisi geldi ve ben bunu ipatal etmek istiyorum sonrasında yine uğraştım bişeyler yaptım buseferde _2 oldu msn adresimin sonunda hesap adımın altında bunu düzeltmenin çaresi varmı normal alt tresiz haline getirebilirmiyiz ve ilk benim microsoft hesabımda ekli olan skype kişi listem normal olarak yine listemde görünürmü çünkü onlarda kayboldu listemden lütfen yardımcı olun şimdiden tşk ederim ilginizden dolayı ne olur yardımcı olun ben anlamadan uğraşıp duruyorum zaten alt üst ettim herşeyi birazdaha karıştırmama fırsat vermeden ne olur ilgilenin teşekkür ederim kolay gelsin

    YanıtlaSil
  2. Skype kullanıcı adı üye olurken ne atandıysa o'dur.Değiştirilemez ve kapatılamaz/iptal edilemez.Tıpkı Apple ID gibi.

    Bilginize!

    YanıtlaSil