Skype Kaydolma Rehberi - Skype'a Nasıl Kayıt Olunur ?


Skype'ın sonsuz avantajlarından yararlanmak için öncelikle basit bir form doldurarak bize bir kaç bilgi vermeniz gerekmektedir. Bu yazımızda size kaydolma aşamalarında ilerleyeceğiniz adımları, karşınıza çıkabilecek sorunları ve dikkat etmeniz gereken noktaları anlatacağız.

Sizlere öncelikle kısaca Skype hakkında bir takım bilgilendirmeler yapmak istiyoruz. Skype, on yıldır hizmet hayatına devam eden yüzbinlerce kullanıcısı olan aktif bir iletişim aracı iken 2013 ayında Microsoft'un girişimciliği ile satın alındı. Bundan sonra kısa sürede messengerin kapatılacağı ve Skype'a geçişlerin başlayacağı bildirildi. Siz daha önce messenger kullanmış iseniz üyelik aşamalarınız oldukça çabuk bitecektir. Bunun yanı sıra facebook, twitter ve daha bir çok sosyal ağlardaki profiliniz sayesinde hızlı bir şekilde kayıt yapabilirsiniz.

Skype sizlere messengerin sağladığı bütün hizmetleri sağlarken, daha da kaliteli bir izlenim ortaya koyuyor. Ekstra özellikleriyle de beğeni toplayan Skype'a bir an önce adım atarak sizde bir skype adresi alabilirsiniz.

Şimdi Skype Kaydol !

İlk olarak http://login.skype.com/account/signup-form linkine tıklıyoruz. Burası sizin üyelik açabilmeniz için doldurmanız gereken formun adresidir.

Karşınıza çıkan basit ve anlaşılır bir ekranda yeni bir üyelik açabiliyorsunuz. Bunun yanı sıra facebook ve microsoft (Msn, Messenger, Hotmail, Outlook) hesabınız ile kısayoldan kaydolabilirsiniz.

Kaydolma aşamalarını sorunsuz tamamladıktan sonra eğer cihazınızda bir skype sürümü var ise hemen giriş yapabilirsiniz. Skype'a tüm işletim sistemlerindeki bilgisayarlar, android cihazlar ve diğer akıllı telefonlar ile bağlanabilirsiniz.

Takıldığınız bir aşama var ise belirtirseniz daha detaylı açıklama ile size yardımcı olmaya çalışacağız. Eğer bir sorun yaşıyorsanız, yaşadığınız sorunu detaylı olarak anlatırsanız en kısa sürede size dönüş yapacağımızdan emin olabilirsiniz.

27 yorum:

  1. skypeci osman28 Mart 2013 14:39

    skype a birden fazla hesap açabiliyoruz dimi yani bir çok kez skype kaydolma işlemi yapsak bir sorun oluyor mu ? yani benim bir skype hesabım var bir tane daha açabilir miyim. skype a farklı hesaplardan toplu çoklu oturum aç abilirmiyiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birden fazla skype hesabı için kayıt yapabilirsiniz. Ancak şuanda aynı anda birden fazla hesaba girmeniz orjinal sürümde mümkün değildir. Bazı orjinal olmayan, belirsiz kişilerce geliştirilmiş ek proğramlar sayesinde bu mümkün olabiliyor. Ancak güvenlik açığı olabileceği ve bunda Skype'ın yapabileceği hiç birşeyin olmadığını da hatırlatmamızda fayda var.

      Sil
  2. skype kayıt olmak istiyorum adım nilgün bunun için ne yapmak gerekiyor. arkadaşlarımı da eklemek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün hanım öncelikle makalemizde bulunan kayıt linkine tıklayarak kaydolma işlemlerinizi dikkatli bir şekilde gerçekleştirmelisiniz. Hesabınızı açtıktan sonra arama yaparak dilediğiniz kişileri ekleyebilir ve iletişime geçebilirsiniz.

      Sil
  3. kaydoldum yalnız şifrem neye göre olcak mail hesabımla aynı deil yeni bir şifre oluşturmamı isteyen bi sayfada gelmedi ve şuan kullanamıyorum hesabımı bu yüzden :/ ? nasıl böyle oldu anlamadım skype kayıt form doldurdum üye oldum ama benden hiç şifre istemedi ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Skype hesabı için kayıt olurken karşınıza çıkan formda mutlaka parola belirlemeniz gerekmektedir. Ancak Skype'a üye olmanın birden fazla yolu olduğu için siz Facebook ya da Microsoft bilgileriniz ile üyelik açmış olabilirsiniz. Eğer bu şekilde bir üyelik açtıysanız varolan bilgilerinizle giriş yapabilirsiniz. Bu seçeneği de unuttuysanız parolamı unuttum bölümünden yeni parola isteyiniz.

      Sil
  4. skype kaydol maya çalışıyorum ama şifremi bir türlü onaylamıyor kaç haneli olması gerekli?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba

      Koymak istediğiniz şifre en az 6 karakter olmalı en çok 20 karakter olmalıdır. Bu aralıkta bir karakter çoğunluğuna sahip olabilir. Şifreniz harf ya da rakamlardan oluşmalıdır. İsterseniz her ikisinide bir arada kullanabilirsiniz. Şifrenizi seçerken formda kullandığınız bilgilerden farklı bir şifre seçimi yapmalısınız. Bu sizin güvenliğiniz açısından önemlidir.

      Sil
  5. Hane değil de şifre gücü önemli. Harf + sayı kombinasyonu kurmanız gerekiyor Skype'a kayıt olurken girdiğiniz şifrede, örnek şifre; ahmet1358

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sizde güzel örneklerle açıklamışsınız.

      Sil
  6. Bir yanlışlık olmasın? Şifre girmeden kayıt olamazsınız, bence bir hata yaptınız. Tekrar yeni bir hesap açmayı deneyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Skype'a şifre girmeden kayıt yapılamaz. Mutlaka şifre girmişsinizdir. Eğer böyle bir durumla karşılaştıysanız parolamı unuttum sayfasından çözüme ulaşabilirsiniz.

      Sil
  7. şafak çalışkan30 Nisan 2013 23:06

    beni ekleyin sizi seviyorum kızlar skype nickim saf**-1615

    YanıtlaSil
  8. Günlerdir skype yüzünden msnye giremiyorum. Yeni bir hesap açamıyorum. Msnyi kullanamıyorum, açamıyorum. Artık msn açılmıyor. Skype'yi beğenmiyorum. Skype indirdim, hesap açmaya çalışıyorum sürekli bir pürüz çıkıyor.Lütfen yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler çok yardımcı oldu. skype harika bir proğram hiç pişman olmadım

    YanıtlaSil
  10. beni spkye kaydet ece, nickin turgud_mev**d92 eklersen skypede cam açarım

    YanıtlaSil
  11. Gurbanberdi Sylabow15 Temmuz 2013 06:59

    Skype acmak istiyorum e posta nasil oluyor bilmiyorum. yani e postanın ne oldugunu bilmiyorum bir e postaya sahip değilim e posta derken mail adresini mi istyorum benimm gmail hesabım var acaba o geçiylor mu deeneyim bir bakalım. inşallah skype girebilirim çok heyecanlıyım

    YanıtlaSil
  12. Yaşar Doğan GÜÇ16 Temmuz 2013 03:22

    iyi geceler ben skype yeni üye olmaya çalışıyorum her şey yolunda gidiyor fakat girdiğiniz e posta adresi yanlış diyor oysa defalarca kontrol ediyorum e postam kesinlikle doğru neden böyle sorun çıkıyor lütfen yardımcı olunuz

    YanıtlaSil
  13. Yaşar Doğan GÜÇ1 Ağustos 2013 01:31

    anlamıyorum daha açı bildiriniz yani benim türkçem pek iyi değilde bunu aslında biraz video ile ya da resim ile en azından daha ayrıntılı benim anlayabileceğim şekilde anlatabilirmisiniz skype ye üye olmak için acele ediyordum o yüzden ismimden memnun değilim. ismimi değiştiricem ya da yeni üyelik açıcam

    YanıtlaSil
  14. jemile hamrayeva4 Ağustos 2013 15:00

    skype kayıt oldum da ben birşeyi merak ediyorum yardım destek hattınız var mı nereye sorabiliriz? skype şifre güvenliği ve profil ayarları hakkında bir kaç sorum olacak.

    YanıtlaSil
  15. jemile hamrayeva4 Ağustos 2013 15:01

    yeni kaydolmak istiyorum lutfen baştan yardamcı olun. yeni üyelik açmak için eski msn adresimi kullanmak istiyorum daha doğrusu oradaki arkadaşlarım buraya gelecek mi

    YanıtlaSil
  16. serkan yıldız8 Ağustos 2013 02:11

    skype kaydolmak istiyorum

    YanıtlaSil
  17. skype üye olmak istiyorum. öncelikle sormak istediğim bir kaç şey var facebook adresimle ya da messenger adresimle form doldurmadan üye olabilirmiyim

    YanıtlaSil
  18. Ben skypeyi çok beğendiğim için adres almak istiyorum aslında yıllar önce hesap açmıştım ama adresinide mailinide şifreyi de yani herşeyi unuttum şimdi yeni açıcam ama çok mu zor ki?

    YanıtlaSil
  19. süper site skype ile ilgili aradıgım herşeye ulaştım

    YanıtlaSil
  20. skye kaydoldu ve indirdim ama adımı ve parolamı yazdığımda girmiyor.yardımcı olur musunuz ??

    YanıtlaSil
  21. Skype kayd olamiyorum posta kodum yok çünkü nasıl kayd olabilirim

    YanıtlaSil