Skype kayıt olamıyorum! - Skype kaydolma problemleri


Skype kaydol formunu doldururken herhangi bir sorun ile mi karşılaşıyorsunuz? Skype kayıt formu aslında çokda basit bir şekilde yapılmıştır. Ancak yine de bazı problemlerle karşılaşabiliyorsunuz. Aslında bunların bir çoğu kullanıcı hatalı sorunlardır. Biz yine de belli başlı karşılaşılan problemlere bir göz atıcaz.

Bizim sizin tarafınızdan gelen şikayetlere göre karşılaştığımız en büyük sorunların başında şifre sorunları yer alıyor. Bundan sonra skype kaydol tuşuna bastığızda karşınıza çıkan boş sayfa sorunu geliyor. Bunların da dışında skype kaydol işleminde başka sorunlarla da karşılaşabilirsiniz.

Skype Kaydolma Aşamasında Şifre İle İlgili Sorunlar

Eğer yaşadığınız problem şifre ile ilgili ise bu basit bir sorundur. İstediğiniz şifre yeteri kadar güçlü olmadığı için skype bu şifreyi kullanmanızı engelleyebilir. Bu sizin güvenliğiniz içindir, o yüzden aslında iyi birşeydir. Peki bu sorunu nasıl çözebilirsiniz? Güçlü bir şifre için şifrenizi sadece harf ya da rakam ile kurmak yerine hem harf hem rakam hatta bir de yanına noktalama işareti ekleyerek kurarsanız oldukça güçlü olacak ve hiç bir sorunla karşılaşmayacaksınız. Büyük küçük harf varyasyonları da şifrenizin daha güçlü olmasını sağlayabilir. Örnek bir kaç şifre vereyim: 19231923 yerine 19231923tr ya da 19231923tr. ya da 19231923Tr. yapabilirsiniz.

Karşılaştığınız bir diğer problem ise beyaz sayfa hatasıdır. Skype kaydolma formunu doldurduktan sonra herşeyi eksiksiz yaptığınızı düşünüyorsunuz ve gönder tuşuna basıyorsunuz. Karşınıza boş bir sayfa çıkıyor. Boş sayfa çıkmasının bir çok sebebi olabilir. Bu sizin internet bağlantınız ile ilgili olabilir ya da sitenin o anki yoğunluğu ile ilgili olabilir. Bu hatanın sonucunda üyeliğiniz tamamlanmışta olabilir tamamlanmamışta olabilir. Eğer üyeliğiniz tamamlanmışsa bunu formu tekrar doldururken bu mail kullanılıyor hatasından anlayabilirsiniz. Bunun dışında skypeye girmeye çalışarak bunu teyit edebilirsiniz. Zaten sorunsuz bir şekilde giriş yapabiliyorsanız ekstra yapmanız gereken birşey kalmıyor. Ancak üyeliğiniz tamamlanmadıysa, formu en baştan doldurmanız gerekiyor. Skype kayıt formundan sonra normalde skype sitesindeki hesabınıza yönlendiriliyorsunuz. Ancak burada yapmanız gereken birşey kalmıyor. O yüzden boş sayfa sırasında hesabınız açıldıysa ekstra birşey yapmanıza gerek yok.

Peki başka Skype kaydol problemleri?

Bizim karşılaştığımız başka bir problem söz konusu değil ancak siz yeni bir sorunla karşılaştıysanız bize buradan yorum gönderin hemen cevaplayalım.

7 yorum:

  1. skype üye olmak istiyorum. ancak form falan uğraşamam bunun bir kısa yolu var mıdır? sizde msnde mi kalmalıyım?

    YanıtlaSil
  2. arkadaşlarımla bu skypetan konuşmak istiyorum nasıl ekleyebilirim onları hesabıma

    YanıtlaSil
  3. neden kayıt olamıyorum ya? skype ye girdim yani skype sitesine kayıt formunu açtım ama bir türlü kayıt olamıyorum hata oluyor

    YanıtlaSil
  4. of sıkıldım ama ya sürekli hata yapıyor skype giremiyorum skype almak için hesabı açmak için başka ne yapmak gerek. yani şu formdan kurtulmak istiyorum benim yerime siz doldururmusunuz ?

    YanıtlaSil
  5. skypeye kayıt olurken ikinci mail adresi yerine ne yazmamız gerekiyor?

    YanıtlaSil
  6. Skypede kaydola basıp form dolduruyorum en sonunda kullanıcı adı kabul etmiyor hiçbir şekilde bir sürü saçma şey yapıp kaydolmayı denedim olmadı :/

    YanıtlaSil
  7. artık kayıt şekli değişmiş kayıt oluyorum ama skype ismi çıkmıyor giriş yapılmıyor ve aynı maille 2. defa denediğimde oluyor msnyi sildiler şimdide sorun çıkarmaya başladılar.Sadece telefon numarası ile kayıt olunmaz ben telefon kullanmıyorsam ne olacak veya internette yazmak istemiyorsam kolaylaştıracaklarına zorlaştırıyorlar....

    YanıtlaSil