Skype'a Telefon ya da Tablet Üzerinden Kayıt Olmak


Skype proğramına telefonunuzu kullanarak ya da tabletiniz aracılığı ile kayıt yaptırabilirsiniz. Kaydolmadan önce yazımızı okursanız eğer size yol gösterici olacağını düşünüyoruz. Mobil cihazlarınız, tabletleriniz, skype destekleyen cihazlarınız ya da browser açabildiğiniz herhangi bir cihazınız ile Skype kaydolma işlemlerinizi rahatlıkla yapabilirsiniz.

Kullandığınız Cihaz bir Apple ürünü ise (iPhone, iPad) bu bölümü okumalısınız.

Tüm iPhone ve iPad modellerinde bu işlemleri yaparak kolaylıkla skype kaydolma işlemlerini tamamlayabilirsiniz. App Store'ye girerek cihazınıza Skype uygulamasını indirin ve kurma işlemlerini tamamlayın. Bütün kurulum işlemleri tamamlandıktan sonra, uygulamayı açın. Giriş bilgileri isteyen ekranın alt kısmında kayıt olmanız için bir bağlantı bulunuyor. Oradaki bağlantıyı takip ederek yeni bir üyelik açabilirsiniz.

Android sistemli bir cihaz kullanıyorsanız buradan devam etmelisiniz.

Cihazınız ile Google Play'a giriş yaparak Skype uygulamasını bulun. Buradan Skype indirdikten sonra, kurulum işlemlerini eksiksiz olarak tamamlayın. Aslında iPhone telefonlar için anlattığımız işlemlerin aynısını yapmanız gerekiyor. Skype'ı açın ve giriş ekranının alt kısmındaki kayıt ol linkinden yeni bir üyelik açın.

Tüm bu anlattıklarımız dışında bir üyelik açmak isterseniz anasayfamıza gelerek browseriniz üerinden de bir üyelik açabilirsiniz.

6 yorum:

  1. kader yarici3 Nisan 2013 23:03

    arkadaşımla görüşücem bunun için skype açmak mı gerekiyor. yani önce kayıt mı olacaz. kayıt olmadan oturum açabilirmiyim?

    YanıtlaSil
  2. google playda birden fazla skype adında proğram var hangisini seçeceğimi bilmiyorum. acaba bana doğru indirme linkini verir misiniz?

    YanıtlaSil
  3. çok güzel mavi mavi tasarım yapmışlar kullanışlı ve türkçe olmasıda hemen alıştık görünüm kısmından farklı şekillere sokabiliyorsun daha ne olsun

    YanıtlaSil
  4. çok iyi gerçekten tabletimden kullanabiliyorum arkadaşlarımla tablet ile görüşüyorum hep tablet yanımda üper bir duygu bu ya taletimi de skypeyi de çok seviyorum

    YanıtlaSil
  5. bu siteden de kamera görüşmeleri ve resim yüklemeleri yapmak istiyorum. saygı ve selamlar

    YanıtlaSil
  6. herşeyi yaptım kayıt oldum şimdi hesabımın açılmasını bekliyorum. selamlar.

    YanıtlaSil